موزیک کاشکی از فُرتیو

با کیفیت عالی

دانلود از تلگرام


سومین تِرَکِ آلبوم انتظار به نام کاشکی از دیاز و ایلیا به صورت رسمی از همین وبسایت پخش شد


متن موزیک کاشکی

آسمون قرمز شده!
 مگه رنگش آبی نبود؟
زندگیمو میخام تمومش کنم!
واسه ادامه حالی نموند
دستام سرده یخ کرده
دلمم دیگه رنگش زرده
خونه تو روزم تاریکه
میگیره جلو نورو پرده

برو دیگه نمیخوام یه لحظم ببینمت
قول میدم دیگه هیچوقت نیام به دیدنت
خدام بالاسره ، پشتم نیست!
عشقو تو دلم من کُشتَم ، هیس!
دهنم بو گَندِ الکُل میده...
خستن از من میگن بس کن دیگه...
سرم داغه الان هیچی نمیفهمم
برو دنبالت من دیگه نمیگردم...

بیای بازم بشینی کنارم
وقتی مستی بگی دوست دارم...
موتو برام بازش کنی...
با هر اخلاقم سازش کنی...
باتو حل میشه مشکل سریع
بدون آرایش خوشگل تری
از خدا فقط یه چی میخوام
بارون بیاد نم نم ، همین...!

مال خودم بودی آره اصلا من حسودم
لاس میزدی با غریبه هروقت نبودم
تو رفتی و بدتر شدی من همونم ، لاشی
خاصی هرزه باشی
 آمارتو داشتیم
هرشب تو یه ماشین
بسته شی و واشی
میشه پیشم باشی
آدم بودی کاشکی
اصلا دیگه نمیخوامت
برو نمیپامت
نمیدم من جا بت دِ(دیگه)
تو این دل لامصب
سوژه بگیر تا مستم
به اون چشات وابستم...

نفهمی میدونم نمیفهمی
میمیرما چرا نمیخندی؟...